Hej Hå stora och små!:D

Jag är på ganska gott humör!^^
Lyssnar på musik och funderar på om jag ska ta en macka elr nått=P..
och när plektrumen kmr i brevlådan^^
Idag har det varit en kort skoldag^^ vi slutade 13:45:P..
Skönt=).. Jag tog kl 2 bussen;D
Och det var fortfarande ljust ute!:D fantastiskt va?;D
hehe;).. Men jag saknar att det inte kommit nån snö ännu:(..
Ingen jul (elr födelsedag) utan snö!:D
Men den kmr!^^.. hoppas jag!:O.
Iallafall:).. Senare ikväll (ingen aning när;) ska jag på konfirmationsgrejen;)
inlägg efter kanske?:P
Nu ska jag lägga mig i soffan och slöa framför tven ett tag^^
Puzz&Kram :)


on my way hoome..

Morphine - Michael Jackson
#1 - - CLIP:

ja precis! det kan du ju göra=)

#2 - - Annie:

Sv: Tack så mycket! :) din blogg också.

Jodå allt är bra med mig :) själv då?

Till top