Godkväll;D

Som jag sa förut så var jag ju egentligen ledig;).. gick iallafall för att kolla på nån ''konsert'':)..
Imorse gick jag ju som sagt till mormor^^.. hon bjöd på fika och vi satt och pratade=P..
sen skulle jag gå till skolan.. var på väg till slöjden=)..
då hörde jag nån som sa:.. Vad gör hon här?? och sen Frida!!
Haha ganska kul;D.. så följde jag med Madde Och Sara te slöjden:D
De var bara Sara madde och Jag där=) alla andra gjorde nått annat på elevens val:)..
elr de fanns ju fler i slöjden men de var på olika ställen:D..
Tyckte de va askul;).. men det var kanske lite lugnare när jag inte var där?xP
Sen gick vi och fikade:P..
Seeen.. den såkallade konserten ;D de var bara 3 som uppträdde :(..
Men de va ganska kul ändå;D..
Seeen efter skolan var jag med saris igen<3 vi gjorde allt möjligt kul;D
Och jag förstörde nästan saras plattång tror jag:O.. fan va rädd jag blev:C.. men jag lyckades laga den..
Pust!-.- Men men:)..  Haha:D vi skrattade så mycket att jag inte kommer ihåg så mke:D
Nu ska jag se ''Mammas Pojkar'' byee;D
Puzz&Kram :)

OMG!! DET ÄR BANDET!!


Sara!!
***********************Mormors katt som inte fått gått ut på länge pga
Wonderwall******************* olika anledningar..........tittar längtandes ut..
Till top