:)

Ja nu har vi precis varit på affären och inhandlat dagens middag:P...
Kebab!!^^...
Och jag köpte en tidning :P..
jag ville helst ha Michael Jackson serien.. men den fanns inte:(..
Då tänkte jag köpa SOLO men den fanns inte heller =(..
men jag tog en FRIDA :)
Inte den jag ville ha då:)..
Men FRIDA är helt ok :P...... ^^
Är på ganska mysko humör idag=/..
Jag är trött, småsur & glad och har asont i magen x(
det är dom där polkagrisarna x)..
För både syrran och jag har ont i magen :P..
och det är typ bara vi dom ätit godisarna^^..
fast jag äter dom nu med :P.. dom e ju så goda^^

:)...
#1 - - aw - gotlandstöis:

FRIDA läste jag alltid förut :d

#2 - - aw - gotlandstöis:

min dag har vart toppen ! din då ? :d

#3 - - e l i n [estr.blogg.se]:

Frida är kul att läsa tycker ja :d

#4 - - Linn:

fin blogg ! ;D allt bra annars ?

#5 - - meeeeliiiiisssa:

sv; jag får lov på tisdag ;d

#6 - - e l i n [estr.blogg.se]:

Härligt! :D

#7 - - meeeeliiiiisssa:

bor i ödeshög men går i mjölby, sj?

#8 - - Linn:

sv : jo samma här :)

#9 - - Linn:

sv: idag har jag varit med kompisar ! ;D sj ?

Till top