Efter skolan!:P

Var med sara idag!^^
vi gick på stan^^
hehe vi gick kanske en timme seen..=P
Tänkte vi att vi skulle ta en fika elr nått=)
Vi gick till Rutiga duken=)..
Men vi var ju hungriga liksom=/.. se hur det slutade x)
stående vid alla kakor och stuff xP
Sara: Jag är hungrig..
Jag: Jag med..
Sara: vill du ha mat elr fika?
Jag: Jag är sugen på fika men jag är hungrig liksom..
Sara: Jag med..
Sara: Det finns kycklingsallad!
Jag: Ta det du!=)
Sara: du då?
Jag: jag vill inte ha sallad! jag hatar sallad! x)
Sara: ok!;D vad vill du ha då?=)
Jag: Big Boy?=D
Sara: Kom Frida det nyttiga är ändå inget för oss! vi går till Big Boy istället!
:D:D:D:D:D lite minnesluckor bara;D...
det va gött iallafall^^
Sen gick vi hem till Sara=)
Sara hade köpt ett läppstift och jag hade köpt 2 rosetter och torrschampo=)
Så satt vi vid datorn tills papa kom^^..
Han hade bussen.. (en buss som är lite större än en vanlig stadsbuss, som han har i sitt ''band'')=)
Puzz&Kram :)
^^<3

Dagens inköp=)
Allt från åhlens!=)



#1 - - CLIP:

det har du rätt i, hehe:)



jag har varit och handlat julklappar:)

#2 - - Michael Jackson - Minnesblogg:

Svar: Jag gör inte så mycket. Ska sova snart. Själv? :)

#3 - - meeeeliiiiisssa:

okej nice då :D

#4 - - meeeeliiiiisssa:

eftersom jag är sjuk så sådär, sh? :)

#5 - - CLIP:

nja, nästan!:)

#6 - - meeeeliiiiisssa:

hahahahah okej va bra :d

#7 - - meeeeliiiiisssa:

inget typ sj:)

#8 - - CLIP:

åh, vad härligt!:)

#9 - - Lejla:

Hej



Jag säljer kläder för bra priser. Kika gärna in o se om det finns något som passar dig i smaken =)

Ha det bäst =)

#10 - - meeeeliiiiisssa:

okej natti:)

Till top