2Day:)

provet idag dåra:P..
Det var bara 2 sidor och det gick hyffsat:)..
hm.. något mer?=/ ^^
Tina elin och jag försökte komma på saker som gjorde det lättare att komma ihåg lite ord^^
Prisa = pris, rea, skynda sig till rean!= bråttom:P
Hambre= hamburgare= hungrig^^ m,m
Iallafall..:P efter skolan var jag med madde och Sara^^
vi gjorde kladdkaka!^^ sååå gott;D
Sen åt vi lövbiff och klyftpotatis^^
sen så pratade vi engelska hela kvällen;D
No idea why!;D..
Anyway..
Vi tittade på Tv.. :P
Men jag tror jag råkade somna på saras axel typ ^^
Nu ska jag fortsätta se ''Svenska hjältar galan'':P
Puzz&kram :)<3


Btw fick hem plektrumen idag:)
Och säljaren hade lagt i en kopia av ett signerat foto:)
#1 - - CLIP:

åh, tack så mycket för tipset!

#2 - - CLIP:

jag gör inte så mycket, sitter och svarar på kommentarer och så! vad gör du?=)

#3 - - meeeeliiiiisssa:

hej, hoppas allt är bra med dig :)

Till top