Tisdag

Happ! idag hade vi prov i So det gick skitbra! NOOOT!!=/
Jag får G elr G+  om jag har tur=)
nåja nu är provet gjort iallafall=)
Men imorgon har vi matteprov! jag gillar matte och är  hyfsat bra på ämnet så det går förmodligen bättre=)
Efter en hård förmiddag blir  vissa en aning trötta det vill säga Erik och viktor=) se bilden=D
jag tog bussen hem och när jag var hemma efter en promenad på 1 kilometer skulle jag ta fram nåt att dricka och då ramlar saften i kylskåpet ner på golvet=( så jag tog moppen och torkade upp, när jag var klar råkade jag välta omkull skurhinken;( det var bara att börja om..
är klockan var 3 åkte mamma och jag och hämtade Klara på dagis =)
en åkte vi på coop forum  där fick Klara för första gången åka en '' mekanisk bil som man stoppar ett mynt i '' =D

Som sagt man blir trött efter en hård förmiddag =) och vad gör man då på
rasten? Jo,man vilar på bänkarna utanför klassrumet=D

Det här är ju kul ju!! säger Klara och skrattar högt!  =D=D
 
#1 - - Johanna:

ATackaar, men alltså det blir ändå inte så=(

#2 - - fridaaa norhman:

hahahahha, eric och viktor blev ju arg på mig :(<3

Till top