SkyltSöndag!

Idag vaknade jag klockan 9 och då åt jag frukost och sminkade mig som vanligt=)
När klockan var 12 åkte vi  till Sollefteå=D
Jag gick med min syrra jenny på stan där och köpte julklappar och annat=)
Det var jättekul!=D
Dom hade jättemånga affärer där jämfört med vad vi har i Härnösand=)
Medans vi var i Sollefteå så tog min farmor hand om hundarna och katten=)
 
När vi var färdiga hade jag köpt

En foundation från Isadora
3 ljus och en ljusstake
2 halsband
Ett par trosor
Textilfärg
Manicyrsätt
Verktyg till min morfar i julklapp=)
2 par tights
                                                         
En porslinsclown på en gunga
Ett broderi
En duk
Ett par vantar till Klara i julklapp=)
servetthållare man kan måla
Ett par örhängen
2 Chokladkakor
2 lotter=)
Godis!
Ett paket där pengarna går till Rädda barnen=)
+ en julklapp till Sara ;)
                                                                                                 
ca 350,-

                            

#1 - - sara:

du är ju shoppinggalen :)

(inte för att jag ska säga något)

#2 - - viktoria:

omg?:)

billigt. vilket fynd

Till top