28 Juli

Idag åkte Sara hem ca klockan 12 =(  Mamma jag och min lillasyrra gick på stan och köpte lagning till poolen, Toning och schampo när.Senare när vi kommit hem skulle jag borsta och tvätta hunden fick lite hjälp av mamma=) ( det var jobbigt och blött Han är ju så stor!)  Sen badade jag :P  Sen åt vi hamburgare till middag=) När Jenny och jag spelade fotboll så kom farmor  så då gick vi ut med hundarna sen när vi kom  hem så gick vi till ICA sen köpte vi glass ;P Sen gick vi hem =) Senare på kvällen dansade vi på dansmatta ;P KUL!

                                                                                                                                                                          
  
 Jag tvättar Jumbo=)                 Jumbo=D

     
Jenny bollar=)                         Jag bollar=)                       går på promenad
Till top