12 December fredag!!

idag fyllde jag år!=D
På morgonen skulle familjen komma och sjunga för mig men den ända som kom var pappa och han sa:
-Frida! är det inte dags att kliva upp nu=(
Jag kunnde inte fatta att han glömmt min födelsadag=(
men senare kom iallafall resten av familjen som hade kommit ihåg=)
jag fick en foundation och ett förkläde.
Resten skulle jag få på kvällen=)
idag var det även lucia=)
det första framträdandet var för franzen och murbergsskolan=)
Jag var typ asnervös när jag skulle sjunga men det gick ju bra=)
Sen fick vi skjuts till bondsjö där vi hade våra andra två föreställningfar=)
där gick det mycket bättre att sjunga solot för alla var så småa;P
+att Sanna höll på att svimma=( (vi hade levande ljus och då kan man få syrefattig luft om man har den under näsan=)
Sen fick vi skjuts till murberget för att äta lunch=)
Det var många som var jättegulliga och sa att dom tyckte jag sjöng bra=)
Det var även många som sa grattis=)
Sen när jag ätit färdigt ringde telefonen då var det Sara och Madde!=D
Dom ringde oh sjöng för mig!=)
Gulligt eller hur?<33=)
på kvällen åt vi tårta och då fick jag:
 Smink,en tröja,so...+ sinful sättet jag ville ha!,en porslinsdocka m,m=)
Sen tittade vi på idol=)
och jag visste att någonstans i publiken satte min kompis=) Martina=)
Som alla vet vann Kevin=) Han var ju klart bäst men jag tyckte ändå att det var lite fusk=/ han e ju redan artist han var ju med två gånger i melodifestivalen i malta och så..=/
Aa dagen har varit great!=)



             
Josefin blev lucia år 2008!!
(hon gick ett steg bakåt när jag fotade så ljusen ser lite mysko ut=)

 
=D yaay nu e jag 13=)
#1 - - Anonym:

asnärvös +

Till top