Umeå 31 Juli- 3 Augusti

          DAG 1 Torsdag
Vi anlände till stugan vid elvatiden då sa dom att våran stuga inte var städad än så vi fick ta en annan
och tur var väll det för då hamnade vi ''grannar'' med några föräldrar från laget =)
Och  2 stugor längre bort bodde två till föräldrar
sen så skulle Bik spela en match mot storfors AIK strax innan matchen börjat så gick min lillasyrra och jag till en farm me grisar,kor,hästar m,m sen köpte vi glass och gick till matchen då hade matchen kanske pågått i 10 minuter
 Matchen slutade med 3-1 till storfors senare på kvällen skulle vi grilla till middag.Det var vackert väder och sol =)
när vi ätit färdigt och suttit och pratat i ca 30 minuter så började det dugga , sen regnade det , sen ösregnade det och började åska och allt hände på bara några sekunder! 

Våran stuga=)    
 Vår stuga Nr:23                  syrran klappar en ko=)  
  
Gulligt får=)                            Grillade ;P             

         Dag 2 Fredag
Vid elva nån gång spelade Bik  mot Umeå IKF  matchen slutad lika 2-2
Efter matchen åkte vi till vår stuga åt Lunch sen la vi oss och tog det lungt=)
 När vi vaknade var klockan 3 min över 5 och matchen började 10 över fem =O 
vi han precis ( vilken tur att Jenny sov me laget hela helgen och kom i tid)
Matchen slutade Med en vinst! 3-0 mot Finland=)

               Bik SK

     Dag 3 Lördag
Bik fick spela mot Umeå igen! idag var det vinna eller försvinna så det var en extra viktig match
men det värkade som dom hade sirap i benen så dom förlorade med 2-0 =(
vi åkte och åt lunch/middag vid två på en pizzeria jättegott :P 
sen åkte vi till ett museum ''gamlia'' där fanns det många fina djur=) Vi gick även till en skola på museumet där  man kunnde pyssla  syrran och jag gjorde båtar ;P Btw syrran och jag var på en lekpark innan matchen jag tittade på ;P


Lekpark=)                               tuff höna B)
   
   Häst!!                                     Kalv som diar=)

      dag 4 Söndag 
Vi vaknade halv 7 för vi skulle hämta Jenny vid åttatiden =(
Inte speciellt kul att åka hem tyckte jag=(

  
#1 - - Anonym:

vilken söt syrra du har! :D

Till top